Látogatók fogása lepkeháló nélkül

Sokan nem is gondolnák, hogy milyen apróságokon múlik, hogy a weboldalak látogatottsága jelentőségteljesen növekedjen.Vannak, akik a facebook és yuotube hirdetésekre esküsznek és vannak, akik a keresőmarketing tevékenység végzését tartják jó döntésnek, ha arról van szó, hogy eljussanak a vállalat szolgáltatásai és hirdetései a potenciális érdeklődőkhöz. De ezen módszerek bonyolultak és komoly szaktudást igényelnek, valamint állandóan változik az internet világa, ezáltal folyamatosan figyelemmel kell kísérni ezen munkafolyamatokat is. Ez pedig sok energiát és figyelmet igényel a munkát végzőtől, ami sok esetben nem adatik meg. Sőt, az sem elég, ha valahogyan a vállalat weboldalára csalogatjuk a látogatókat, valamivel meg is kell győznünk őket arról, hogy tőlünk vásároljanak. Vagyis, fel kell kelteni a látogató érdeklődését és figyelmét, valamint a vágyat is, hogy a vállalatunk termékét szeretné megvásárolni, illetve a szolgáltatásait igénybe venni. Ehhez viszont hét egyszerű alapelvet kell betartani és követni, melyek egyéniséget és sikert biztosítanak a vállalat számára. Legelőször is a látogató figyelmét kell olyan módon felkelteni, hogy néhány másodperces olvasás után eldöntse az olvasó, hogy a vállalat vásárlójává szeretne válni, hiszen különleges az amit ajánlunk. El kell hitetni vele, hogy a vágyait leginkább a vállalat termékei tudják kielégíteni, nincs más, ami szóba jöhet számára. Második fontos teendő, hogy ne csak a figyelmét nyerjük el az érdeklődőnek, hanem az érdeklődését és bizalmát is. Vagyis a vállalat, illetve a termékek bemutatásánál meg kell győzni a vállalat hitelességéről az olvasót, így nem csak elkezdi, hanem be is fejezi a bemutatkozás szövegének olvasását. Ezek után pedig elkezd válogatni a termékek, illetve szolgáltatások között, ami pedig vásárláshoz vezet. Ami még fontos, a vállalat ajánlatainak felépítése, vagyis olyan ajánlatot kell létrehozni, ami azonnali megrendelésre ösztönzi a látogatót és nem navigál el a honlapról, mondván majd este újra visszanézek. A következő, amire oda kell figyelni, az a bizalom kérdése. Úgy kell fogalmazni és olyan körítésre van szükség, ami bizalmat sugároz és meggyőzi a vásárlót, hogy a legjobb döntést hozza meg avval, ha a vállalat termékét vásárolja meg. Ha a bizalmát megszerezzük, egy hű vásárlóra teszünk szert. Vannak olyan esetek, amikor az érdeklődő még csak információt gyűjt a jövőre nézve, mivel még nem jött el az ideje a tényleges vásárlásnak. Viszont a mostani döntés határozza meg a jövőbeni vásárlást, így fontos, hogy olyan benyomást tegyünk az érdeklődőre, ami emlékezetessé teszi a vállalatot. Így ha eljön a vásárlás ideje, visszatér a látogató a vállalat weboldalára és annak a termékeit veszi meg másé helyett. Amire még figyelni kell, az az automatizálás, vagyis hogy a kezdeti érdeklődőből állandó vásárlót csináljon motiváció, bizalom és megfelelő minőségű terméket által.Az utolsó alapelv az, hogy olyan érdeklődőket kell a vállalat honlapjára terelni, akik nem csak véletlenszerűen nézelődnek a neten, hanem potenciális vásárlók, akiknek már vannak céljaik és tudják hogy mit szeretnének, csak még azt nem, hogy kitől szerezzék be a szükséges a termékeket. Minél több potenciális érdeklődő látogat el a jól felépített weboldalra, annál inkább növekedni fog a vállalat bevétele. Vissza a cikk listához