Keresőmarketing ügynökségek mindennapjai

Mivel is foglalkozik egy keresőmarketing ügynökség és mi a tevékenységének célja?Egy ilyen ügynökség mindennapjai az internet világa körül forognak, ami mára vezető helyezést ért el a médiumok listáján. Ennek egyik oka, hogy felgyorsult világban élünk, nincs már ideje az embereknek a napilapok olvasgatására a reggeli kávé felett, tehát gyors és megbízható forrásra van szükség az információk begyűjtésére. Erre kiválóan alkalmas az internet, hiszen a böngészők által bármire rákereshetünk és pillanatok alatt a legfrissebb hírek birtokába juthatunk. A keresőmarketing ügynökségek pedig a vállalatok szolgálatába állva segítik őket tevékenységeik és szolgáltatásaik reklámozásában, valamint a lehető legnagyobb profit elérésében. Ezt pedig úgy lehet elérni, hogy a keresők, első sorban a Google, mely több mint 60%-os uralomra tört a keresők piacán, első oldalára juttatja a vállalatot, így érve el azt, hogy minél hamarabb rátaláljanak a potenciális vásárlók a vállalatra. Köztudott, hogy az internetes böngészés során sincs az embereknek arra ideje, hogy egy témában több oldalt is végig nézzenek és a temérdek lehetőség közül válasszanak ki információforrást. Ezáltal leginkább csak az első oldalt nézik végig és az ott található hirdetések közül választanak. Ahhoz pedig, hogy egy vállalat weboldala a kereső első oldalára kerüljön, kemény és kitartó munkára van szükség az ügynökségek részéről, melyhez számos eszközt alkalmaznak. A legelső ilyen marketingeszköz, mely segít a weboldal feltornázásában az a SEO, vagyis keresőoptimalizálás. Ennek lényege, hogy bizonyos kulcsszavakat használva készül el minden aloldal szövege, mindezt a keresőmotorok működésének figyelembe vételével. Ehhez meg kell figyelni az emberek keresési hajlamát, érdeklődési köreiket, és a potenciális vásárlók leginkább használt kulcsszavait meg kell találni. Emellett lehetőség van fizetett hirdetések feladására is, melyeket összesítve PPC-nek, vagyis Pay Per Click-nek neveznek. A hirdetés lényege, hogy ingyen el lehet készíteni a hirdetést és csak akkor kell a vállalatnak fizetnie érte, ha valós találat történik rá, azaz rákattintva eljut a böngésző a vállalat weboldalára. Ezzel az igen költséghatékony reklámozási formával mindig a kereső első oldalán lehet a vállalat akár az oldal tetején, akár a jobb oldali sávban, jól látható helyen. Ezen előnyök miatt ez egy elég közkedvelt és gyakran alkalmazott eszköz. És az eddig említett módszerekhez hasonló technikákat alkalmaznak a keresőmarketing ügynökségek és sikeres módon növelik a megbízó vállalatok profitját, valamint piaci részesedését. Vissza a cikk listához