Brand Festival tematikájának kialakítása

Közép- Európa egyik legnépszerűbb és leglátogatottabb marketing eseménye minden évben a Brand Festival, melyre az elmúlt 15 év alatt majdnem 6500 ember látogatott el. A rendezvény szervezőinek elsődleges célja a marketing és kommunikációs iparág vezető szakembereinek meghívása és a stratégiaalkotás, illetve az értékesítés új szintre emelése.

 

Annak érdekében, hogy az idei évben is olyan újdonságokban találják meg a lehetőségeket és azokra a problémákra találjanak válaszokat, amelyek a legtöbbeket érdekelnek, úgy nevezett demokratikus konferencia-modellt alkalmaztak. Vagyis nem csak a Brand Festival szervezői határozzák meg a témaköröket, hanem számos külsős személyt is bevontak, akik a hazai konferencia és tartalom szolgáltatói piacot, illetve a résztvevőket képviselik.

 

A sokrétű szakértőgárda azokat a témákat, fejlesztéseket és technikákat gyűjtötte össze, amik nem csak nagy hatással vannak a marketing szakemberek munkájára, hanem alapjaiban módosítják azt. A témák és neves előadók kiválasztásánál olyan kérdések határozzák meg a vezérfonalat, mint például: Milyen kihívásokkal kell szembe nézni a média, a márka és az ügynökségek szempontjából? Hogyan fokozható egy márka hatékonysága, és növelhető a kereslete? Mik az üzleti, illetve a termék innováció tényezői? Milyen a piaci szereplők kapcsolata a médiakreativitással? Milyen az új hirdetés típusok és eszközök fogadtatása? Milyen hatást érnek el a több platformon megjelenő, komplex élmény kommunikációs lehetőségek?

 

Az előadások témájának meghatározása leginkább aszerint alakul, hogy milyen marketing és kommunikációs eszközök állnak egy vállalat rendelkezésére, illetve milyen újdonságokkal lehetett az idei évben találkozni. De természetesen a jövőre vonatkozó lehetőségekre és jelenkori fejlesztések későbbi hatásaira is kitérnek, melyek a vállalatokra és a vásárlókra egyaránt kihatással lesznek.

Vissza a cikk listához