Az Országos KKV Marketing Díj

Az Országos KKV Marketing Díj a Magyar Marketing Szövetség által kiosztott, legnagyobb szakmai elismerés. A nyertes azon kis-, közép- és nagyvállalatok közül kerül ki, aki az elmúlt évben valamilyen különleges teljesítménnyel büszkélkedhet akár egy sikeres marketing kampány vagy projekt megtervezésével és megvalósításával, vagy akár egy kiemelkedő marketing megoldás megvalósításával. De ugyanúgy jelentkezhetnek különféle szolgáltató cégek, tanácsadó vállalatok és ügynökségek is, akik marketing eredményei kitűnnek más vállalatok teljesítményéhez képest.

A verseny során a vállalatok tizenegy kategóriába nevezhetnek, ahol be kell mutatni az előző év januárjától a következő esztendő szeptemberig terjedő időszakban végrehajtott munkáikat. A vizsgálat során mindent megnéznek a zsűri tagjai a tervezési munkálatoktól kezdődően a végrehajtásukig, beleértve a végeredmény hatásosságát is. Mindent előre meghatározott értékelési pontok szerint értékelnek az ötlet egyediségétől kezdve a tervezési és megvalósítási munkálatok hatékonyságáig. Minden értékelési tényezőért egy gyémánt jár, és aki a legtöbb gyémántot gyűjti össze, az kapja meg a marketing díjat és így válik a Marketing Fesztivál győztesévé.

A marketing díjjal történő jutalmazás célja, hogy felkeltsék a figyelmet a marketing tevékenység végzésének előnyeire, és hogy milyen kimagasló eredményeket érhet el általa egy vállalat. Igyekeznek a rendezvény szervezői példát is mutatni más vállalatok számára a hatékony és eredményes munkavégzés tekintetében. Reménykednek benne, hogy az új trendek és módszerek elterjesztésével növekedni fog az ország vállalatainak teljesítménye és árbevétele a megfelelő marketing tevékenység végzése által. Ha kíváncsi arra, hogy mit és hogyan csinálják a legprofibb vállalatok, látogasson el a Marketing Fesztiválra és vegyen példát a 2015-ös év legjobbjairól.

Vissza a cikk listához