Amiért érdemes a Marketing Fesztiválon kiállítani

Számos, jobbnál jobb érv szól amellett, hogy miért érdemes a Marketing Fesztiválra kiállítóként jelentkezni, hát nézzünk meg ezek közül néhányat.

Azt szem előtt tartva, hogy ez az esemény a legrangosabb marketing rendezvény az országban, nem is lehet kérdéses, hogy megéri-e részt venni rajta, hiszen nemzetünk nagyjai jelennek meg, akiktől érdemes tanulni. Az előadások új lehetőségek kapuit nyitják meg a hallgatók előtt, hiszen egy másik szemszögből tekinthetnek a szakmára és a különféle módszerekre, amikkel egy marketing szakembernek nap mint nap foglalkoznia, dolgoznia kell. Emellett azt sem szabad elfelejteni, hogy a Marketing Fesztivál majdnem ezer vállalati döntéshozót vár szeretettel a rendezvényre, akik az új lehetőségeket, ajánlatokat és céges szakembereket keresik, akik segíthetnek fellendíteni vállalkozásuk működését, növelni bevételeiket és csökkenteni kiadásaikat. Éppen ezért minden marketinggel foglalkozó cég számára nagy lehetőség lehet ismeretségek kötésére ezen az eseményen való részvétel, a vállalkozás és a szolgáltatások bemutatása.

A tavalyi adatokat megvizsgálva kiderült, hogy az akkori kiállítók árbevétele nőtt a kiállításon való megjelenés után, hiszen több üzleti kapcsolat jött létre és megállapodások köttettek a közös együttműködés jegyében. A Marketing Fesztiválon megjelenő céges képviselők és vezetők tisztában vannak azzal, hogy mekkora jelentősége is van egy vállalat életében a marketing tevékenységnek, éppen ezért nem sajnálnak rá költeni, ami a kiállítók számára jó hír. Ha pedig kedvezményekkel is kedveskedik a kiállító a vállalatok számára, akkor még biztosabb a siker az üzletkötés szempontjából, és biztosan egész évre el lesz látva kellő mennyiségű munkával a kiállító vállalat.

Arról nem is beszélve, hogy a Marketing Fesztivál szervezői is segítik a kiállítók dolgát azáltal, hogy a belépőjegyek árai levásárolhatóak lesznek a kiállító standoknál, ezáltal egy forint sem megy kárba a résztvevők számára, ha az egyébként is érdekes programokat és előadásokat nem is vesszük figyelembe. Sőt, a kiállítók számára tartanak a Marketing Fesztivál szervezői egy előzetes tréninget is, hogy még hatékonyabban tudják értékesíteni a szolgáltatásaikat.

Vissza a cikk listához