A technológia fejlődésének hatásai

Az elmúlt tíz év robbanásszerű változásokat és fejlődést hozott a tudomány minden területén, és ma még nem lehet tudni, hogy hol lesz ennek a vége, illetve, hogy milyen következményei és eredményei lesznek ennek a folyamatnak. Mindez persze teljesen megváltoztatta a média és a reklámozás tevékenységét is és a szakembereknek állandóan nyitott szemmel, illetve füllel jár járniuk, hogy ne maradjanak le semmilyen újdonságról.

Ha a marketing és reklámozás tevékenységének egészét nézzük, a számítógépek, tabletek és telefonok fejlődésével a hirdetések stratégiája is megváltozott és teljesen más szempontokat kell szem előtt tartani, mint akár csak néhány évvel ezelőtt. Ha a mai átlagos felhasználókra gondolunk, az okos telefonjaik jelentik az elsődleges hirdetési felületet, melyre minden marketing eszköz és módszer alkalmazását módosítani kell. A reklámozás legfőképp azokon az eszközökön történik, amik segítségével a legkönnyebben elérhető a leendő, illetve a már meglévő ügyfél. A másik nagy változást a közösségi oldalak népszerűségének növekedése okozta és okozza a mai napig is. A reklámozás közkedvelt típusa, az online kampányok nagy része már a közösségi oldlak nyújtotta lehetőségekre épít, hiszen az emberek jelentős része jelen van ezeken az oldalakon, ezáltal sokkal könnyebben elérhetőek, mint a marketing bármely más módszerével. Sok vállalat pedig arra fordítja a marketingre és a reklámozásra félretett összeget, hogy felmérjék a vásárlási szokásokat, és hogy ezt miképpen lehetne a leghatékonyabban kiaknázni.

Vissza a cikk listához