A Brand Festival

Ki hallott már a Brand Festival nevezetű rendezvényről? Ha nem túl sokan, az nem meglepő, hiszen manapság már mindenféle témában rendeznek fesztiválokat, napokat vagy egyéb elnevezéssel illetett rendezvényeket, melyek tömegében már el is lehet veszni. Ettől függetlenül egy érdekes, tizenhárom éve megrendezésre kerülő eseményről van szó, amin nem csak magyarok, hanem számtalan külföldi vendég is részt vesz akár hallgatóként, akár előadó pozícióban.

 

A Barnd Festival megrendezésére minden év őszén, általában szeptember második felében kerül sor, amikor is a marketing szakemberek és az üzleti világ vezetői összegyűlnek, hogy részt vegyenek ezen a márka kommunikációs konferencián. A rendezvény 2003 óta kerül megrendezésre és Közép- Kelet- Európa egyik legnépszerűbb eseményévé vált a marketing és vállalati márka stratégia témakörében. Az összejövetel elnöke Barna Tamás, a Republic of Art ügyvezetője, akinek anno az volt a célja, hogy egy olyan konferenciát szervezzen, mely fókuszában a vállalati versenyképesség megtartása áll az adott időszak nemzetközi trendjeit, kihívásait és fejlődési lehetőségeit veszi számba.

 

Minden évben közel ötszáz fő vesz részt ezen az eseményen és hallgatja meg a hazai és a külföldi marketing és üzleti élet nagyjainak előadásait, tanácsait és a jövőre vonatkozó meglátásait. Számos érdekes és tanúságos beszámolóval lehetünk gazdagabbak, ha mi is részt veszünk az idén október 27-28-án megrendezésre kerülő konferencián. A már befutott, sikeres hírességek és üzleti, vállalati vezetők osztják meg tapasztalataikat értékesítés, márkaépítés és marketing stratégia kialakításával kapcsolatosan. Az idei év magyar előadói között szerepel például Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója és Kocsis Attila, a Forbes kiadóvezetője. A külföldről érkező vendégek közül meghallgathatjuk Joe Van Brussel beszámolóját, aki a Huffington Post tartalomigazgatója, vagy találkozhatunk Bronislav Kvasnicka-val is, aki a Kantar Media Nemzetközi Üzletfejlesztési Igazgatója. De nem csak most, hanem az elmúlt tizenhárom év alatt is olyan nagyságok előadásait hallgathatták meg a résztvevők, mint a Coca Cola képviselőjeként Marc Mathieu-et, aki 2006-ba Közgazdasági Nobel- emlékdíjat nyert és Rohit Deshpande-t, a Harvard Egyetem marketing professzorát.

 

Tehát nem kérdéses, hogy a részvétel csakis előnyös lehet, a kérdés csak az, hogy lehet –e még rá jegyet kapni?!

 

Vissza a cikk listához